Samstag, 15. August 2009

Nimic despre excursii

Azi trebuia sa va scriu despre cum am fost noi la Cascadele Rinului si ce bine ne-am distrat. Sau si mai exact, trebuia sa nu va scriu deloc si sa petrec o seara extrem de romantica impreuna cu B....

Dar cum ne dadeam noi in barcute pe la Cascade pe B. l-a apucat o durere de burta care tot nu se mai termina. Si recunosc spashit ca l-am banuit de oareshce exagerare pana s-o asezat in statia de autobuz alb ca varul si mi-o explicat ca el de-acolo nu se mai misca.

Cu chiu cu vai am ajuns la spitalul de urgenta din Winterthur unde dupa fo jumate de ora de palpari si ecografii ni s-a explicat cum ca apendicele lui trebuie sa plece spre o lume mai buna. Ceea ce face acum, in timp ce scriu probabil.

 

E poate momentul sa spun ca, oricat de ciudata ii Elvetia (cu politica lor de imigratie tampita, cu misoginismul si xenofobia in floare) - dom'le au oamenii astia un sistem medical de ma impresioneaza de fiecare data. In timp ce o domnisoara rezidenta il cauta pe B prin buric dupa hernii n-am putut sa nu ma gandesc cam cum s-ar fi petrecut lucrurile in .ro...de unde atata curatenie de sa manci de pe jos, de unde atata asistenta draguza care sa iti spuna ca poti sa ramai in camera in tot timpul consultatiei si asta in fo trei limbi, de unde atata "domnu puteti sa alegeti daca sa va operam aici sau sa va facem o programare la Basel, in fond oricum va acopera asigurarea", de unde atata ecografie in zece minute fara cozi si comentarii, de unde "Domnu o sa fie la camera x, puteti sa il sunati oricand maine dimineata, orele de vizita sunt intre pranz si seara, nici o "domnisoara prietena lui, sigur ca va putem da doua paracetamoale pe gratis daca va crapa capul de durere"....of of mai mai. Si ma gandeam cum am putea ajunge si noi nu chiar la nivelul asta dar macar sa jucam in aceeasi liga, fir-ar sa fie....In liga aia unde pacientul ii o persoana si nu un obiect. In liga aia unde oamenii care au nevoie nu se gandesc ca mine - mentalitate de roman - sa o sunam pe mama sa vina sa ne ia cu masina sau oare doctoru asta o fi bun, oare nu ne mai trebuie a doua si a noua si a shaishpea parere ci zic da dom'le operati-ma, acuma, make the best of it.  

 

Anyways, tocmai ce scriam asta ca Basler s-o trezit din anestezie si m-o sunat :D, e ametit si fara par pe burta dar ok:D. I am happy. Nu stiu ce anestezii fac oamenii astia in ziua de azi, ca mie una cand am trecut prin aceeasi chestie (acum o suta de mii de ani, nu-i asha A. :D? Member the phone call:D? ) mi-o luat fo patru ceasuri de delir si senzatie de cazut in gol sa imi revin. 

12 Kommentare:

  1. MXuPvE cndlsssoojct, [url=http://rzktodkpaegr.com/]rzktodkpaegr[/url], [link=http://narckaihowju.com/]narckaihowju[/link], http://ibfsijnpsdbl.com/

    AntwortenLöschen
  2. 6lK9ll wuusvhmzhlcc, [url=http://zezyqqwwfqtj.com/]zezyqqwwfqtj[/url], [link=http://uyqfulooidpr.com/]uyqfulooidpr[/link], http://afroquktkyoj.com/

    AntwortenLöschen
  3. 1TObgx vgwhobcveral, [url=http://gxtkriheaovm.com/]gxtkriheaovm[/url], [link=http://hfpunkqeesdf.com/]hfpunkqeesdf[/link], http://hmtnrezwwdcl.com/

    AntwortenLöschen
  4. FEQGwF jsworwtyvglb, [url=http://fnjoifgcjdak.com/]fnjoifgcjdak[/url], [link=http://kjxjovjncesc.com/]kjxjovjncesc[/link], http://ttadgraoguzm.com/

    AntwortenLöschen
  5. Sar'na de urari
    Nu, nu cred ca fuse discriminare, ci doar superficialitate in diagnosticare, si falsa convingere ca un plod de 2 ani e scutit de peritonite...Oricum, pe fisa medicala a copiilor is trecute doua nationalitati, si io de obicei o bag p-aia canadiana in fata, ca impresioneaza mai mult :D

    p.s. daca plecam, te chem la soare :D

    AntwortenLöschen
  6. Felicitari :D. Mult soare va doresc :)
    Cat despre sistemu minune, crezi ca or fi facut discriminari pe motiv de...natie? sau s-o intamplat sa dai tu peste niste cocliti?
    Acuma nah, nu exclud nici ca lui B. i o fi scos apendicele degeaba =))) si el o fi avut o indigestie de la cele 2 kile de spaghete :))) Dar nu vom sti niciodata si vom ramane cu o impresie buna.

    AntwortenLöschen








  7. Poate totusi o sa ne zici si de Cascadele Rinului si pui si nijte poze p-acolo !!!

    AntwortenLöschen
  8. stuff them. si-un antinevralgic, on top :)

    AntwortenLöschen
  9. dankauim frumos! toata familia zice "bah,mai bine aici decat in vacanta". I want to stuff them with paracetamol :D

    AntwortenLöschen
  10. gute besserung, ca-i mai buna decat toate!

    AntwortenLöschen
  11. Ma simt obligata sa intervin, avand in vedere ca e vorba de un apendice dus pa pa, si sistemul minune:) Nah, acu fiecare cu experienta lui, da dupa ce fi'mea, care avea 2 ani p-atunci- fu diagnosticata cu infectie urinara si trimisa acasa, in loc de apendicita acuta, de-i facu bum stimabilu organ in spital, sub observatie fiind, is cam sceptica...noroc ca io-s mama paranoica, si-am dus-o la urgenta...si nu mai zicem de-o trebusoara nou descoperita, recte un anume aparat de contraceptie, pus indoit intr-o anume cavitate :D
    Da cum ziceam, esperentze si esperentze :D
    Gute besserung lu Mister B, si pe aceasta cale te anunt -daca tot am inceput sa scriu aci, nu mai bag email, ca m-e lene :D- ca s-ar putea sa ne relocam pentru o perioada de cat vrem noi :) la plaja din Larnaca :)
    pupam

    AntwortenLöschen
  12. Bre, imi pare sorry de belea, imi pare bine ca sinteti ambii amindoi ok (sau pe tine inca te mai doare capul..? :P) si ramin la vorba mea, ca apendicita asta, mare mirsava boala estem. Adica io m-am dus la cezariana fara nici un stres, da gindu la o apendicita ma umple de panica.
    In alta ordine de idei da, apendicita ta o fost cam acu 10.000 de ani, da, ti-am mai zis ca ma simt aiurea cind amintesti de phonecall ca mama m-o pus sa te sun, io te uram cu sinceritate de copil :D si da, s-au schimbat anestezicele si pe aici, ca n-am avut nica dupa anestezia de la Pisilinca-great-adventure. Sau esti tu alergica la anestezic..? :P. Asa, de encouragement.

    AntwortenLöschen