Donnerstag, 12. März 2009

Fasnacht (10 zile mai tarziu)

(definitiile diversilor termeni specifici acestei mirifice sarbatori traditionale din Basel le gasiti aici, intr o insemnare de pe vremurile cand R. inca mai locuia la walking distance :( )

 

Intai si intai a fost Morgenstraich. La 4 dimineata, sub ploaie si destul de trist (o fost ceva incurcatura cu stinsul luminilor si inceputul marshului).

 

Apoi a fost cortegiul. Again sub ploaie, ca vorba aia, io nu re sa am decat un Fasnacht frumos cu zapada.
Ca de obicei mashti de to'felu to'felu:

 

 


Unele dintre ele premiate

 


Altele doar funny

 


 

Evident am milogit din nou dupa flori si portocale de la inspaimantatorii Waggis (dak va intrebati cumva, okii lor sunt de fapt...in NAS :D)

 


Si am putut surprinde live, ca un paparazzi de trei lei ce ma aflu ce li se intampla oamenilor care nu isi poarta insigna la vedere cum se cuvine, si anume infundarea de confeti in toate...well, orificiile.

 

 

Marti seara am fost pentru prima data sa vedem expozitia de lanterne (o adevarata "revista a presei 2008" prezentata uneori funny alteori super dramatic)

 

 

Despre pasapoartele biometrice

 


Despre Frizl ("Si tu ce ai in pivnita? ")

 


 


 


Despre CERN (una din muuuultele)

 


Asta nu mai tin minte despre ce era, m a interesat numa sloganu scris la stanga scheletului, "ultimu' care pleaca sa stinga lumina" :)) nu suntem singuri :D

 


Preferatele mele, alea despre "Nano-schyss" :))

 


Si cu voia dumneavoasta, ultimul pe lista

 

 

Sa ne fie de bine, asteptam cu nerabdare anul 2010 cand va trebui sa ma deghizez, pentru ca dupa ce am baut bine in ultima seara m am gandit ca ar fi intelept sa ii fac lui the Basler asha o promisiune.

 

1 Kommentar:

  1. Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!

    AntwortenLöschen