Donnerstag, 26. Februar 2009

Friday the 13th

N-a fost chiar de groaza :)

 

Am fost tare bucuroasa ca au venit si ai mei (profit de aceasta ocazie sa zic cat sunt de mandra de maica-mea care ii la al doilea trip cu avionul din her whole entire life unde mai pui ca shi cu escala). [Ceva total fara legatura, da' trebe mentionat undeva ca pe drumul de la Zuerich Klotten la Basel (mai exact la douaj de metri de casa) ne-o oprit politia sa ne intrebe de vigneta (pe care o aveam in mashina, nu lipita, si asta cik se cheama "proasta folosinta"). Ocazie cu care i-o intrebat si pe ai mei de pasapoarte (nu pentru ca ar fi aratat suspect, ci pentru ca n aveau centuri :D) si ocazie cu care am vazut si io ca nu e de glumit cu politia la ei. La incercarea mea timida de a ma da jos din mashina sa le dau pasapoartele din porbagaj au sarit cinci pe mine cum ca sa "sitzen bleiben" si sa nu intorc capu la dreapta sau la stanga, ca de nu. Very scary. ]

 

In fine, a doua zi, ziua cea mare, am prestat timp de 45 de minute despre acestea:

 

 

Cu funny slides...


Si la urma am baut :)

 

 

Treaba aia de pe capu' meu este "a stimuli responsive nanohat" "clocita" de M& R si dotata cu urmatoarele:

- gauri aranjate hexagonal

-leduri conectate la un switch bimetalic si care se aprind cand acesta din urma ii incalzit la 35 de grade

- decoratiuni cu varii bucati de silicon si tip-uri AFM

- conul respectiv cu fatzaul meu care are in interior un incense burner si un ac de siringa pe post de tzigara (sa mentionez ca el padre nu a apreciat :D? ca desi cik is Frau Doktor am fumat in buda la propriul meu apero :D?)

Geeky pana la ceruri but I LOVED IT. E cred ca unul din cele mai faine cadouri ever.

So there. It's official.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen