Montag, 2. Februar 2009

E.

Io si cu A. suntem prietene de un car de vreme. Caru' a inceput undeva pe la gradinita si a atins o maxima intensitate prin clasa a IIIa. Unul din lucrurile pe care mi le amintesc io foarte clar despre A. e ca pe vremea aia se indragostea des. Nu de tipi. De doamne. O vreme a fost diriga noastra. (Acuma drept ii, diriga noastra era o super femeie. Numai si numai datorita ei vorbesc io acu franceza de ma intreaba astia dak is Genevoise. Sarumana cu aceasta ocazie). Asa am auzit io fo multe luni cat de tare ii diriga, si cat ii de desteapta si cat ii de cool si cum vrea A. sa fie more like her and less like yeah (btw, mama lui A. ii super cool :D).  Dupa diriga (sau inainte, oricum irelevant) A. o fost indragostita de profa de dans. Atat de indragostita ca m o convins sa ma inscriu si io. Dupa doua lectii mi am dat seama ca io si A. n-avem aceleasi gusturi in materie de femei, asa ca am renuntat :)).

 

Anyways, point is ca io n-am avut "idoli" sau mai corect spus "modele feminine" niciodata. (bine, A. poa sa ma contrazica acuma, da io o sa zic nu, pentru ca asha zice memoria mea).

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen