Montag, 2. Juni 2008

Festineuch'

 Poate va mai amintiti ca anu' trecut pe vremea asta descopeream io cu uimire si bucurie si toate alelalte sentimente de ridica paru de pe ceafa pe Gotan Project taman la mine pe malul lacului.
Anul asta o fost Feist, Stephan Eicher si Bregovic (ma rog, pe langa multi altii pe care nu i am vazut sau nu mi-or placut). Nu ca Feist ar fi fost cine stie ce - prefer sa o ascult pe CD, la mine in camera. Stephan Eicher, cantaret bastinas de nu v-ati dat seama pana acu, o fost fain tare, ca o cantat si in franceza si in germana, si o cantat bine, si o venit cu niste doi care or bagat si ei la clape foarte frumos. Prilej cu care io si cu Basler ne-am dat seama ca de cand ne cunoastem noi n-am dansat nici un blues la sentiment si am remediat situatia :)

Bregovic o fost ca "de obicei" (dupa cum am auzit de la altii, ca pentru mine a fost primul concert), si mai cu slowuri, si mai cu de-alea indracite. Si publicul o reactionat bine, si o cantat cu el, (erau si niste unii care stiau versuri :). Omul cu bun simt o bagat si un bis cum se cade, cu Kalashnikoave si inca o melodie (de razboi zicea el, io zic ca era mai de bautura, si cred ca aducea ca "idee" cu a noastra "cine-i nascut in luna...").

 

Altfel, ieri seara cand sa ne intoarcem acasa ca doi ecologisti adevarati - cu autobuzu - am avut parte de "perturbation trafic a cause de l'EuroFoot". Si mi-am zis in barba, apai daca incepem cu perturbation cu o saptamana inainte, la saptamanile urmatoare nici nu vreau sa ma gandesc. Cand colo fusese primirea triumfala a echipei portugheze, care va fi cantonata aiciulea la mine in sat. Nu puteau sa ne trimita noua...hmm...romanii de exemplu, ca is 4000 cik in toata Elvetia, si n-aveau cum sa incurce bunatate de trafic.  

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen