Mittwoch, 9. Mai 2007

Dupa douazeci/doi ani

Googalitzi oamenii? Io da, frecvent. Pe aia de abia i am cunoscut, sau dupa caz, pe oameni pe care i am intalnit demult, si despre care as vrea sa aflu noutati. Asa am aflat de prietenul meu care s a plimbat prin vagaunile nebuniei si tot asa am aflat de un alt prieten (primul meu prieten :D) care e acu dom director la drumuri si poduri. Nu, nu la un canton de drumuri si poduri ci la ZA agentia nationala unde "acolo sunt banii dumneavoastra".


Are 26 de ani. Si io. Si alalat. Noi trei am fost legati printr un fir ciudat la un moment dat. Eram copiii care voiau sa fie geniali. Ei doi au ajuns, pe cai foarte foarte diferite.

Unul se balaceste pe culmile gloriei. Unul se ineaca in psihoza (poate mai putin acu, l am citit si scrie politic-patetic-prost).

Iar eu? I guess I am borderline girl-genius:). And loving every minute of it.

 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen