Mittwoch, 6. Dezember 2006

Despre nimic

Am observat ca ma sperii ingrozitor cand primesc comentarii. Am inceput sa scriu aici ca sa nu mai povestesc aceleasi istorii de 5 ori pe messenger. Ma gandesc insa ca "blogosfera" (uahaa cum suna) e destul de mare cat sa nu nimereasca prea multi oameni necunoscuti pe aici.

Otherwise, astept cu nerabdare sa ninga si la mine in sat, ca sa ma plimb precum Ally McBeal pe langa vitrinele decorate (din octombrie), in drum spre niciunde.

Si in plus, Mos Neculai (Nicolae? Nicholas? Kloisu? :D) s a dus pe la copii mai cuminti, nici macar un bat cu fundita n am primit anul asta :(

2 Kommentare:

  1. :D
    M am speriat prima data, acum incep sa ma obisnuiesc cu cei trei cititori :).

    AntwortenLöschen
  2. Bine, atunci pe mine ma scuzi c-am intervenit in articolele anterioare. Promit sa tratez blogul tau ca pe ceva secret si nu mai spun la nimeni :D

    AntwortenLöschen