Sonntag, 18. September 2011

The one where she turns thirty

Ma simt cam asha.

5 Kommentare:

  1. La multi ani si we ve all been there:) Eu am intrat in panica inainte de 30 si am facut cu o zi inainte o praji:D ca nu facusem in viata mea. Basca sentimentu ratarii, inutilotatii si alte balarii asemenatoare si total nefondate. Mi-a trecut :)

    AntwortenLöschen
  2. And thanks. Sper sa mi treaca si mie. In fond, in my head I am still 15 :d

    AntwortenLöschen
  3. mie mi-a zis un om intelept ca alt om intelept de care probabil ai auzit a zis ca age is like mind over matter. if you don't mind, it doesn't matter.
    la multi ani.

    AntwortenLöschen
  4. Sa ne traiti si sa ramaneti tot la 15! :D
    Eu m-am oprit la 25, sunt o lady, nu ma razgandesc asa, de la un an la altul :D

    AntwortenLöschen