Mittwoch, 2. März 2011

Rochitele, fustite, primavara, ce mai!

In ordinea in care au fost facute:

Fusta din pricina careia m-am certat cu profa de la curs (care 1) mi-a gasit ideea prea "etnica" si 2) a zbierat la mine ca de ce imi permit io sa croiesc fara tipar). Iat-o deci, fara tipar:

Von Dresses 3/2/11 6:44 PM


Si de ciuda, nu m-am mai dus la curs si am trantit si o rochie...tot fara tipar :D.

Von Dresses 3/2/11 6:44 PM


Dupa care am zis, totusi sa nu imi pierd banii si m-am transferat la cursul de desenat tipare (pe undeva avea dreptate femeia). Unde am inceput pashic, cu o rochita..."de toate zilele", dintr-un bumbac recuperat din "lada cu resturi" de la magazinul meu preferat (shnuruletzele au costat mai mult decat stofa).

Von Dresses 3/2/11 6:44 PM


Si o fustita, tot balon da de data asta cu tipar, pe care am facut-o pentru o colega. Am facut o greseala la pus bentita si dupa ce am scos-o mi-au ramas niste gaurele. Motiv destul de bun sa nu o mai dau cadou si sa o pastrez pentru mine :D, pentru ca o ador independent de gaurele.

Von Dresses 3/2/11 6:44 PM


Ultima rochie, cu gluga dubla si maneci. As fi putut sa fac gluga mai bine, dar ca de obicei, m-am grabit asa ca arata...cum arata. Purtabila, si goody moody :)

Von Dresses 3/2/11 6:44 PM



Mi-a mai ramas un singur curs de facut asha ca mi-am propus sa il folosesc pentru un proiect ambitios (we don't jinx it). Proiect care imi va testa rabdarea la maxim, mai ales ca nu mai am asa mult timp pentru cusut....

4 Kommentare:

  1. Chiar sunt superbe creatiile. Si profa aia e cam incuiata! La ce iti trebuia tipar pentru fusta aia? Fuste din astea as purta si eu desi sunt genul pantalon.

    AntwortenLöschen
  2. Multumesc. Nici io n-am inteles care ii treaba cu tiparul dar tot raul spre bine, acum am o profa super tanara si creativa si ..fara limite :).
    Seara faina, a.

    AntwortenLöschen
  3. Asa mi-e de ciuda ca n-am rabdare sa fac macar o amarata de fusta si ca mi-e teama sa ma bag la croit...uf! Super tari creatiile, imi plac mult!

    AntwortenLöschen