Montag, 4. Oktober 2010

Vai de mine

...si de mine, cata mai de-a timp a trecut de cand n-am mai intrat pe aici, let alone sa mai si scriu.

Treaba sta in felul urmator:

1) Cred ca m-am elvetienizat pana la nivelul la care nu mai am nevoie de nici un fel de conversatie serioasa (fie ea si virtuala) ci imi ajung firmituri de small talk.

2) Blogul era pentru mine un loc de ascuns de ganduri bantuitoare la 3:00 AM. Am descoperind ca facandu-mi io cu manutile mamucutii si ale tatucutii un ritm de viata complet haotic nu mai am ganduri bantuitoare:).

Singurul lucru care merita scris pe blog in ciuda lipsei de timp era ca am fost la concertul lui Cohen la Strasbourg. Cu B. In fata caruia cred ca am pierdut fo 100 de puncte cand am zbierat isteric pe "I'm your man". Si prin isteric trebuie sa va imaginati ceva de genul fanelor lui Michael la concertul de la Bucuresti ridicat la puterea a doua. Foarte putin mi-a lipsit sa nu sar pe scena si sa il cer de barbat. Pe Cohen. Eram io fan si inainte, dar dupa concert, I'm his for life :D.

S-au mai intamplat si alte lucruri, cum ar fi saritul de 2000 g al quasi-nepotului (yey!) si saritul in ultimul meu an de "twen...something". Btw, anul asta nu mi s-a intamplat nici o oribilitate de ziua mea (pana si eclerele mi-au crescut:D); am primit diverse bonuri care sa ma ajute in multiplele mele hobbies (croitorie si bilutze), pacat ca nu sunt valabile pana o sa ies la pensie, ca probabil atunci o sa mai apuc io sa fac ceva creativ.

Studentia merge bine; cand eram la Universitate in .ro aveam doua handicapuri: eram foarte ambitioasa si eram "fata lu tata". Prin urmare viata mea sociala era egala cu zero. Sau cu minus cinshpe, daca luam in considerare micile sicane ocazionale. Aici am multe avantaje: un accent romanesc pe care astia il considera dragutz in franceza, nu ma cunoaste nimeni si nu vreau sa demonstrez nimic. Prin urmare imi iau doza de fun pe care n-am avut-o in tinerete. Bine, s-o trage si de la faptul ca oamenii care fac genul asta de studii sunt putin luati, asa ca ne intelegem :).

Plus ca de o saptamana ma uit la Gilmore Girls si mi-am dat seama ca e primul serial fara morti sau bolnavi terminal pe care il vad in ultimul an. Refreshing!

4 Kommentare:

  1. Uat??? Cum adica, bai, "putin luati"??? Bravo, bai...

    AntwortenLöschen
  2. ah, si btw, fi-ti-ar blogspotu'in... pakistanezo-turco-tadjikistaneza! >:)

    AntwortenLöschen
  3. Hih :))) Uite, chiar la tine nu m-am gandit - acuma ca ai comentat poate procentul de "putin luati" e mai mic printre aia care fac studii la zi ;).
    Si nu-sh de ce e in germana....

    AntwortenLöschen