Freitag, 23. Januar 2009

I'm a Dring!

 


 

I made it. Three years and a nervous break-down later pot sa-mi pun inca doua litere in fatza alorlalte trei. Uaha.  

 

Nu va mai plictisesc cu povesti despre examen. Pot sa zic numa ca n-o fost nevoie nici de extraveral nici de altceva, in ciuda faptului ca unul din profi o uitat ca tre sa vina (din SPANIA!!!!!). Si care tocmai se pregatea sa isi ia o mare rushine de la ghiseul aeroportului unde plecase bucuros cu o zi mai tarziu. Altmiteri intrebari corecte, nu din familia "gotcha" sau "cat ii lungimea legaturii carbon-carbon". Cu exceptia shafului meu de la Lausanne, evident, care am crezut ca vrea sa ma pice, fiindca m-o intrebat niste lucruri despre rezistenta materialelor (materie de anu 2) :p.

 

O saptamana mai tarziu am ce n am avut in viata mea, si anume cosmaruri despre cum pic si nu trec si ma fac de ras si uit datele.

 

Imediat ce se vor termina treburile astea o sa ma apuc de lucruri cu adevarat importante, si anume croitorie respectiv jewlery making :P.

 

 

1 Kommentar:

  1. FELICITARI!!

    ca sa vezi ce-am perdut cu fidul cela buclucash... bine ca macar ai castigat tu :)

    CHAPEAU.

    AntwortenLöschen