Montag, 8. Dezember 2008

Moshu'

 
 Nu stiu cum e la voi, dar io cu mos Nicolae am o relatie foarte nasoala de acu fo' douash si ceva de ani, cand io, copil SUPER CUMINTE fiind (adik aveam numa si numa buline bune la gradinita si stiam toate poeziile:D) am primit un batz cu fundita. Adik moshu' s-o gandit asha, cum o invatzat el din cartile de parenting, sa faca un spirit de gluma. Dupa cum mi se aminteste in fiecare an in preajma lui 6 decembrie s-ar parea ca l-am trimis textual la dracu. Si ma rog, Moshu', plin de sentimente de vinovatie o tot venit in fiecare an si s-o abtinut de la glume proaste

 

Acuma de cand sunt in .ch nu m-o mai gasit, ceea ce spre surpriza mea m-o oarecum intristat. Asta pana sambata....Cand am aflat ca si aici vine mosu' numa ca vine din Schwartzwald, si vine cu un servitor (pe care il keama Schmutzli). Mosu asta scrie intr-o carte in timpul anului cam ce or facut plozii bine sau rau si pe 6 decembrie ii un fel de judecata de apoi, unde plodu respectiv tre sa stea sa asculte despre cum ar trebui sa isi piarda cheile mai rar, si sa asculte mai bine, dar ca ma rog, astea is lucruri minore fata de cat e de bine si de frumos draga doamne ca stie sa spele geamuri, ca se spala pe dintzi and co. si uiteeeeeeee ce de-a cadouri frumoase are moshu pentru tine. Kinda cool. Adik incepe sa imi placa faptul ca avem cupii in familie. Si cupii cumintzi, care nu l-o tras pe mosh de barba si n-au incercat sa isi strice surpriza, desi evident nu is proshti sa nu isi dea seama ca ceva nu ii cusher cu moshu ceala.

 

Bine, noi stiam cine e moshu, pentru ca am fost la baut cu el de multe ori, dar cu toate astea, am descoperit cu surprindere ca inca mi se mai face pielea de gaina cand ascult clopotei...si drept urmare moshu m-o luat si pe mine la intrebari (ah, fumatul!!!!) si o trebuit sa si caaaaaant (noroc cu gradinitza, ca am invatzat si io niste cantecele care se preteaza a fi zbierate chiar si de catre mine care pot canta numa doua note, fara ca audientei sa ii curga sanje din urechi) si am primit o frumoasa casuta de turta dulce to self- build, despre care voi presta cu poze cand o sa o si build.

 

Pana atunci, dupa cum ziceam, judecata de apoi:

 


 

The Schmutzli....

 


 

Asta pentru ca am cantat ataaaaaaaat de frumos


 

Deci sa vedem...ce a facut the Basler anul asta....

 


 

 Chiar vorbeam cu L. ca n-as vrea sa mai am 16 ani. Was not fun. Da 5, cinci, ash putea?

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen