Sonntag, 13. April 2008

Pimp my laptop

 Am facut-o si pe asta. Reportaju foto e din pacate foarte scurt, ca n am apucat sa fac before pictures.

Materiale:

 

Gold acrylic and Black resin sprays (nu s ele prea fericite impreuna), da mere si asha

Carton decupat

Scotch tape de aia de constructii pt protectie

Ziare

Nervi tari  

 

In process

 


 

Final

 


 

si-nca una


 

Nu ii stencilu respectiv perfect, pentru ca n am avut destula rabdare inainte sa il dezlipesc, dar sper ca n o sa ma mai intrebe lumea daca imi folosesc laptopu pe post de arma de aparare :). Si oi mai corecta la el, ca vopsea mai am.

 

Pe langa asta I also pimped my boyfriend, care nu mai are nici urma de carlionti, pentru ca trebuia sa aflu si io ce ii aia tunsoare cu numaru "3" (e lung, draga, serios).

 

Good week-end I say.

 

1 Kommentar:

  1. I vanna pimp mi Ka. Folosind o metoda oarecum asemanatoare. Adica o sa am nevoie nervi tari si multa rabadaro (and there is a common knowledge that I do not have plenty of that!!!)

    Will let u know.

    U PC looks fab! Like a brain washing instrument that sucks you in and never lets go. Dar am mai fii curiosi sa-ti vedem bf pimpat. :) (Sei hi tu him from mi said.

    AntwortenLöschen