Dienstag, 4. Dezember 2007

Lazy asssss

 ...blogging wise, ca altfel, am timp pentru o gramada de cacaturi (panicking de exemplu).

1) Am fost la vot. Acuma stiu si io unde e ambasada Romaniei. Ca n a folosit la nik, asta ii partea a doua dar...

2) Cu aceasta ocazie am aflat ca la Basel se intamplau "Cultural escapes - Zum lachen trauriges Romania" - adik da, o serie de filme, piese de teatru, conferinte si expozitii despre cum facem noi haz de necaz, rasu-plans balega de manz (da, mi e dor de tataia...). Am apucat sa vad doar o piesa, Crumbl's de Lia Bugnar (sper ca nu i am scris greshit numele), jucata de Green Hours. Dorina Chiriac e o bestiala. Ca si ceilalti de altfel. Si am ras cu lacrimi. Dupa care am bocit cu spume.

3) Urasc sistemul medical din Elvetia. Cred ca o sa incep sa ma duc mai des la biserica

4)  Iubesc pietzele de Craciun. Si adventul. Noi de ce n avem asha o treaba, sa primim 24 de cadouri pana la Craciun? Ma rog, am timp sa recuperez.

5) Felicia is back, but not in business (tiiiiiiiiiiimp, n am tiiiiiiiiiimp)

6) POST ITS rule.

3 Kommentare:

  1. Da breh, si schlafen, si carnati cu usturoi, mult usturoi. Si mai sunt numa...fo 9 zile :P

    AntwortenLöschen
  2. dont panic.
    mai snt 3 saptamani, ce, nici atat, si gata, acasa. sarmale cu smantana, salata de vinete cu rosii si ceapa, multa ceapa.

    AntwortenLöschen
  3. Si eu care lucrez si de Craciun si de Anu' Nou.

    Si mananc caini fierti si ghiare de gaina murata in fiecare zi.

    AntwortenLöschen